Li Andersson: Hallituksen syytä, että suomalaiset eivät uskalla kuluttaa.
Europarlamentaarikko Li Andersson (Vasemmisto) syyttää hallitusta Suomen korkeasta työttömyydestä ja suomalaisten tulevaisuuden uskon heikkenemisestä. Taloudesta käydyssä keskustelussa suomalaisten kuluttajien arkuus käyttää rahojaan on jo aiemminkin mainittu yhtenä syynä heikkoon kotimaiseen…
