AI, eli tekoäly, valtaa kaiken ”talossa ja puutarhassa”, mutta ennen kaikkea teollisuudessa, maataloudessa, palveluissa ja työelämässä kaiken kaikkiaan.

Pari päivää sitten valtiovarainministeriön kansliapäällikkö kertoi, että he odottavat viiden vuoden sisällä AI:n vähentävän työtehtäviä misteriössään reilusti, eli suomeksi sanottuna mahdollistavan potkut vähintäänkin 1/6-osalle työntekijöistä.

Jos/kun tämä suhteutetaan meidän koko työssäolevaan väestöömme, niin se tarkoittaa jopa 700 000 ihmistä. -Siis potkuja yli puolelle miljoonalle henkilölle.

Työvoimapulaa ei koskaan tule

Vihervasemmisto-puolueet Euroopassa ovat kohta pulassa, koska väittämä siitä, että tarvitsemme lisää työvoimaa kolmansista maista, kun väestömme vähenee, on täyttä puppua. Väestö alkaa vähetä myös kaikissa muissakin, -varsinkin II-maailmansotaan osallistuneissa maailman maissa- sillä sen jälkeen syntyivät ”suuret ikäluokat” vuosina 1945-1949.

Kymmenen vuotta tästä eteenpäin nuo jälleenrakentajat alkavat olla kaikki, -jos hengissä ovat- ysikymppisiä, ja siitä viisi vuotta eteenpåin heitä ei enää ole.

Koko EU:ssa olon ajan, -ja aiemminkin Euroopassa- on ollut suuri työttömyys. Viimeisten tilastojen mukaan EU-alueella on 22 000 000 -siis 22 miljoonaa- työtöntä, ja meillä lähestytään suuren laman aikoja: Työttömänä on 360 000 ihmistä.

Vihervasemmisto kuitenkin haluaa yhdessä orjatyövoimaa haalivan Elinkeinoelämän Keskusliiton kanssa kymmeniä tuhansia uusia maahanmuuttajia tänne vuosittain.

Vihervassujen ajurina ovat milloin ”ihmisoikeudet”, milloin ”solidaarisuus”, ja milloin mikäkin fiiniltä ja jalolta kuulostava sanonta. EK taas höpöttelee jostakin todellakin olemattomasta ja koskaan enää tulemattomasta ”työvoimapulasta”.

Menneisyyden visiot ovat tämän päivän valheita

Joskus vielä 80-luvulla saatettiin -jopa aiheellisesti joillakin aloilla- puhua työvoimapulasta, mutta jo seuraava vuosikymmen osoitti, että ”hei haloo”, nyt mennään mettään. Tänä päivänä -siis 2020 -luvun puolivälissä- työpaikat vähenevät kiihtyvää vauhtia, vaikka Suomi neito olisi neliraaja jarrutuksessa.

On totta, että talous on hieman virkistynyt, mutta se on nyt sitä ”patoutunutta kysyntää” niin koti- kuin ulkomaillakin. -Me kun tuotamme erittäin laadukkaita tavaroita ja palveluita.

Vihervasemmistomme tietää tämän erittäin hyvin, ja tietää myös valehtelevansa ”työvoimapulasta”. On selvää, että emme tarvitse tähän maahan yhtä ainoaa luku-,kirjoitus, kieli-ammatti-,tapataidotonta ja sopeutumishalutonta henkilöä jostakin tuhansien ja taas tuhansien kilometrin päästä, emmekä lähempääkään.

SDP siirtää ja siirtää omia ”lääkeitään” Suomen talouden parantamiseksi, miksi? Siksi, ettei se tiedä mitä ja miten pitäisi toimia.

Tempputyöllistämiseen meillä ei demareidenkaan mukaan ole enää varaa.

Nyt on otettava härkää sarvista niin demareiden kuin kaikkien puolueiden, ja hyväksyttävä se seikka, että AI on otettava ”haudan vakavasti”, vaikka se usein onkin iloinen asia siirtäessään esimerkiksi puuduttavia työtehtäviä ihmiltä koneille. Mutta silloin siirtyvät ihmisten tulot myös duunareilta patruunoille.

Tämä taas merkitsee teknologian verotusta, koska ei me voida antaa puolen miljoonan kuolevan nälkään, ja sitä paitsi jos ihmisillä ei ole mitään toimen tuloa, niin olemme sisällissodassa.

Vihervasemmiston todellinen syy maahanmuuttajien haalimiseen on tietenkin uusien äänestäjien hankkiminen, ja heillä on siihen perusteltu syy: Viime vaaleissa 49 %:a äänesti demareita, 8%:a Vasemmistoliittoa ja 6 %:a Vihreitä, eli ns. mamuista liki 2/3 osaa äänesti vihervasemmistoa.

Mutta, että me muut antaisimme isänmaan ajautua hunningolle vihervasemmiston häpeämättömän vallanhimon vuoksi, olisi tietenkin ei-sosialisteilta käsittämätöntä velttoutta ja vastuuntunnottomuutta.

On päivän selvää, että väestönvaihto merkitsisi Suomen islamoitumista ja ennen pitkää kalifaatiksi ajautumista.

Katkeruus hohkaa vihervasemmistosta

Tuo paljon parjattu vastakkainasettelu tuntuu vain kasvavan päivä päivältä. Tämä näkyi esimerkiksi viime kesään eduskuntakaudella. Ennen muuta vihervasemmiston ja varsinkin Vihreiden ja Vasemmistoliiton käyttämä kieli hallitusta ja etenkin Perussuomalaisia kohtaan oli joskus natsistista. Vielä ei osoitettu persuja leirille tai ”saunan taakse”, mutta eipä paljon puuttunut. Persut taas ovat olleet aiempaa maltillisempia, -sen selittää tietenkin hallituksessa olo.

Vihervasemmiston ongelma on juuri nyt se, että tuolla blokilla ei kertakaikkiaan ole lääkkeitä nykyhallitusta vastaan, ja missään nimessä AI:n edessä se ei pysty mitenkään perustelemaan haitallista maahanmuuttoa, joka ei tuota mitään mutta aiheuttaa taloudellista,fyysistä ja henkistä vahinkoa yhä enemmän ja enemmän.

Niin kuin ”pokasahan” aika päättyi homeliitteihin, metsurien aikakausi Ponssen jättitraktoreihin, niin viherasemmiston maahanmuutto- ja ”wellcome refugies”-kutsuhuudot ovat menettäneet kaiken sisältönsä: Puhjenneita kuplia.

AI vie niin monelta työt, se myös patoaa täysin turhan mutta suunnattomia ikävyyksiä aiheuttaneen haittamahanmuuton, ja siirtää jo liian kauan kestäneen vihervassujen vaikutusvallan historiaan,minne se kuuluukin Maon, Stalinin ja Leninin patsaiden joukkoon

Reaalisosialismi ontui hautaansa jo 35 vuotta sitten ja perässä nilkuttaa orwellilaisuuteen perustuv Vihreä ”aate” ja sen natsistiset haamut.

Yhteensovittamattomat

Tämän päivän Pride-kulkueessa mahtuivat Pride ja Palestiinan liput rinta rinnan, eli siis homojen ja Hamasin. Se on täysin käsittämätöntä,koska jokainen tietää –Setakin- että, kun hamaslaiset saavat vallan niin Helsingissäkin sataa homoja-katoilta.

Hyvät vihervassut ja miksei muutkin lukekaa koraani ja Sharia niin ymmärrätte, että -veljeilyssä islamistien kanssa- olette ehdon tahdoin tekemässä tyttäristänne ja vaimoistanne seksiorjia ja polttamassa poikanne ja miehenne rautahäkeissä a´la Isis: Älkäämme unohtako Raqqan kaupungin toria.

Seppo Huhta

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *