Juustohöylävinkki: ”Meillä on hallintoa 20 miljoonalle ihmiselle, vaikka meitä on 5 miljoonaa”
Eduskunnassa käytiin jo kaksikymmentäneljä vuotta sitten keskustelua ’rakenteellisista ongelmista’, ja mistä sopeuttaa. Tarkastelemme. (Kuvan aineisto mm. eduskunta.) Eduskunnan istunnossa (19.09. 2002), -seuraavan vuoden menoarviosta keskusteltaessa- edustaja Kalevi Olin (SDP) kertoi seuraavaa: ”Olemme ajautuneet ylibyrokraattiseen järjestelmään” ”… Arvoisa puhemies, mieleeni tulee, että kyllä tämä hallintojärjestelmä, ohjausjärjestelmä myös on tutkittava ja kokeiltava uudelleen. Me olemme ehkä ajautuneet … Jatka artikkelin Juustohöylävinkki: ”Meillä on hallintoa 20 miljoonalle ihmiselle, vaikka meitä on 5 miljoonaa” lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen