”Israelin hyökkäys Hamas-virkamiehiä vastaan ​​Qatarissa ei edistä Yhdysvaltojen tai Israelin etuja”

Israelin tiistainen isku Qatarin emiirikuntaan Persianlahdella sai hetimmiten arabimaiden (=öljyntuottajien) jyrkän paheksunnan. Yhdysvallat liittyi sekin tuomitsijoiden joukkoon. ’Valkoinen talo sanoi tiistaina, että Israelin hyökkäys Hamas-virkamiehiä vastaan ​​Qatarissa ei edistäisi Yhdysvaltojen tai Israelin etuja, ja korosti, ettei Washington ollut osallisena operaatiossa’, -kirjoitti lehti. ”Yhdysvaltain joukot eivät osallistuneet iskuihin, ja pyydämme teitä ottamaan yhteyttä [Israelin armeijaan] lisätietojen … Jatka artikkelin ”Israelin hyökkäys Hamas-virkamiehiä vastaan ​​Qatarissa ei edistä Yhdysvaltojen tai Israelin etuja” lukemista