Eilen eduskunnan täysistunnossa käsiteltiin Kokoomusnuorten, KD Nuorten ja Perussuomalaisen Nuorison laatimaa kansalaisaloitetta, joka vaatii Suomen yleisradioyhtiön eli Ylen laittamista kuriin. (Arkistokuvassa Mayri Peltokangas, kuvalähde: Eduskunta.) Aloite vaatii, että Yle osallistuu tiukempiin taloudellisiin sopeutustoimiin, ja sen lakisääteiset tehtävät rajataan tarkemmin vastaamaan kansalaisten tahtoa ja yhteiskunnan tarpeita. Pohjalaiskansanedustajat Mauri Peltokangas (ps.) ja Anne Rintamäki (ps.) kannattavat aloitteen … Jatka artikkelin Pohjalaiskansanedustajat haluavat Ylen kuriin: ’’Onko tämä todella perusteltua verorahojen käyttöä?’’ lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen